Logo
czech english
Regionální rada regionu
soudržnosti Severozápad

Úřad Regionální rady
Berní 2261/1
400 01 Ústí nad Labem

Úřední hodiny podatelny:
po-pá 8.00-13.00
PRACOVIŠTĚ KARLOVY VARY

Závodní 391/96C
360 06 Karlovy Vary

Úřední hodiny pro veřejnost:
po-pá 8.00-13.00
  • Retromuseum v Chebu
  • Domov dětí a mládeže v Nové Roli
  • Víceúčelové hřiště v Hazlově
  • Hasičské muzeum v Krupce
  • Meandr Ohře
  • Depozitář muzea v Žatci
  • Městská knihovna v Děčíně
  • Dopravní terminál v Chebu
  • Plavecký areál v Ústí nad Labem
  • Společenský objekt Dalovice
  • Rekonstrukce střechy kostela v Petrovicích
  • Víceúčelové hřiště v Hazlově
  • Autobusové nádraží v Litoměřicích
  • Sportovní hala v Litvínově
  • Park Herty Lindnerové v Krupce
  • Silnice Pstruží
  • Víceúčelové hřiště v Litvínově
  • Krajská zdravotní v Ústí nad Labem - dětský pavilon
  • Bazénové centrum v Karlových Varech
  • Městská knihovna v Nové Roli
  • Autobusový terminál v Žatci
  • Dopravní hřiště v Litoměřicích
  • Autobusové nádraží v Litoměřicích
  • Domov dětí a mládeže v Nové Roli
  • Bazénové centrum Karlovy Vary
  • Městská nemocnice v Litoměřicích
  • Dopravní hřiště v Litoměřicích
  • Diakonie ČCE v Litoměřicích
  • Městská knihovna v Nové Roli
  • Krajská zdravotní v Ústí nad Labem - dětský pavilon
  • Meandr Ohře
  • Volnočasový areál Rolava
  • Městská knihovna v Děčíně
  • Městská nemocnice v Litoměřicích
  • Amfiteátr v Lokti
  • Karlovarská krajská nemocnice
  • Víceúčelové hřiště v Litvínově
  • Sportovní areál v Duchcově
  • Retromuseum v Chebu
  • Domov se zvláštním režimem Oáza Klidu o.p.s. v Novém Sedle
  • Městský úřad v Třebenicích
  • Dům porcelánu v Dubí
  • Park Herty Lindnerové v Krupce
  • Nemocnice v Mostě
  • Sportovní hala v Litvínově
  • Autobusový terminál v Žatci
  • Dům porcelánu v Dubí
  • Domov se zvláštním režimem Oáza Klidu o.p.s. v Novém Sedle
  • Zubrnice
  • Multifunkční hřiště v Hroznětíně
  • Zámecké zahrady v Děčíně
  • Depozitář muzea v Žatci
  • Dopravní terminál v Chebu
  • Zámecké zahrady v Děčíně
  • Rekonstrukce střechy kostela v Petrovicích
  • Hasičské muzeum v Krupce
  • Sportovně rekreační areál Krajinka v Chebu
  • Regioshark
  • Silnice v Krásné Lípě
  • Karlovarská krajská nemocnice
  • Nemocnice v Mostě
  • Regioshark
  • Sportovně rekreační areál Krajinka v Chebu
  • Zubrnice

Oblast podpory 4.3

 

Podpora marketingu a tvorby a rozvoje produktů cestovního ruchu

 

Zaměření oblasti podpory:

 

  • Podpora vzniku a činnosti regionálních partnerství v oblasti cestovního ruchu (např. založení a podpora činnosti regionálního fóra pro cestovní ruch zajišťujícího koordinaci realizace marketingových strategií v regionu Severozápad, podpora regionálních či lokálních destinačních managementů).
  • Rozvoj informačních a rezervačních systémů a vytvoření regionální sítě informačních center.
  • Podpora realizace marketingových akcí na podporu rozvoje cestovního ruchu a lázeňství –podpora monitoringu návštěvnosti, pasportizace, zpracování analytických studií a strategických dokumentů v oblasti cestovního ruchu a podkladů zajišťujících účinnější řízení, zpracování marketingových studií, generelů a koncepcí rozvoje cestovního ruchu, rozvoj produktů a marketing, zavádění systému certifikace zařízení a služeb cestovního ruchu apod.
  • Příprava nových, zkvalitňování a rozšiřování existujících produktů CR s regionálním dopadem (např. „wellness“ pro oblasti lázeňství či ekoturistiku na území NP).
  • Podpora marketingu a propagace cestovního ruchu (například v oblasti lázeňství a wellness,
  • oblastí NATURA 2000 apod.).
  • Podpora marketingu a propagace akcí regionálního významu (např. propagace a prezentace významných filmových, hudebních a divadelních festivalů, propagace regionu na veletrzích cestovního ruchu a mediální kampaně).
  • Konání konferencí, seminářů, sympózií na podporu rozvoje cestovního ruchu a lázeňství.
  • Vytváření systémů informování turistů o přírodních a kulturních zajímavostech regionu Severozápad (značení turistických stezek, označení splavných úseků řek, označení infocenter, mapy měst a podobně).

 

Příjemci

  • Kraje
  • Obce
  • Organizace zřízené či založené obcí nebo krajem
  • Dobrovolné svazky obcí
  • Nestátní neziskové organizace (pouze v případě projektů s dopadem na obec nad 2 000 obyvatel)
  • Organizační složky státu
  • Hospodářská komora a její složky
  • Zájmová sdružení právnických osob
  • Podnikatelské subjekty s delší než dvouletou účetní historií (právnické a fyzické osoby)

Celkem byly pro oblast podpory 4.3 vyhlášeny 4 výzvy. Podpořeno a dokončeno bylo 46 projektů.

Koneční příjemci vynaložili finanční prostředky ve výši 5,9 mil. EUR (CZV).

V této oblasti podpory se objevily následující typy projektů: informační systémy (včetně značení a map), marketing a propagace (konference, semináře, festivaly, veletrhy, mediální kampaně), nové a rozšířené produkty, regionální partnerství CR nebo informační centra.

Charakteristickým projektem, který byl podáván do oblasti podpory 4.3, bylo pořízení propagačních materiálů obce/města či zřízení turistického informačního systému. Cílem podaných projektů bylo zvýšit nejen povědomí návštěvníků o atraktivitách cestovního ruchu v regionu, podat jim komplexní informace o možnosti, jak strávit volný čas a kde se ubytovat a stravovat. Zároveň si podané projekty kladly za cíl vytvořit nové produkty cestovního ruchu. Jako příklad lze uvést projekty Karlovarského kraje na vytvoření propagačních materiálů kraje nebo projekt města Litoměřice na prezentaci města i celého regionu pomocí tištěných materiálů, vznik moderních forem prezentace regionu (virtuální prohlídky), zkvalitnění průvodcovských služeb (s využitím audio a GPS guide atd.).

 

Vybrané projekty

Mezi úspěšně zrealizované projekty patří např. projekt „Rozšíření produktového portfolia města Karlovy Vary a diferenciace návštěvníků“

Název projektu: Rozšíření produktového   portfolia města Karlovy Vary a diferenciace návštěvníků
Číslo projektu: CZ.1.09/4.3.00/72.01157
Příjemce dotace: INFOCENTRUM MĚSTA Karlovy   Vary, o.p.s.
Celkové výdaje projektu: 987 928 Kč

 

Projekt byl realizován v období od 5/2014 – 7/2014 a záměrem projektu bylo vytvoření tří marketingových produktů, které stávajícím a potenciálním návštěvníkům představí město Karlovy Vary, a to jak tradiční cestou (web), tak i netradiční cestou (hrané prohlídky, tištěný materiál „Co v průvodci nenajdete“).